شهـربنـدرپل
شهـربنـدرپل

شهـربنـدرپل

سوت آغاز چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا زده شد

12 شهریور آغاز بکار شوراها /

امروزسه شنبه سوت آغاز چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا زده ‌شد/  

 

شهردار آینده بندرپل کیست؟

امروز سوت آغاز چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندرپل زده ‌شد. دربندرپل هم شوراها اولین جلسه خود را برگزار می کنند.
  

روز یک شنبه 10 شهریورماه، سومین دوره شورای اسلامی سراسر کشور شهر از جمله بندرپل رسماً به کار خود پایان دادند و شوراهای چهارم مهیای برگزاری مهم ترین جلسه خود از امروز سه شنبه 12 شهریورماه می شوند.


در شهرهای مختلف شهرستان بندرخمیر از جمله در بندرپل امروز اولین نشست شورای چهارم برگزار خواهد شد و بعد از مراسم تحلیف، دستور کار اولین جلسه تعیین می شود. 

از میان 5 عضو شورای سابق شهر بندرپل تنها آقایان عبدالرحمان ملاحی لافتی و محمود ملاحی لافتی موفق به راهیابی به شورای چهارم شدند درضمن از شورا سابق آقایان عبداله پور ادیب و حسین بازماندگان شرکت نکردن فقط آقای محمد مصدق ( تنکینی ) از راهیابی به پنج نفر اصلی باز ماند و شورای شهر در دوره جدید 3 عضو جدید دارد که محمد آرنگ و عبدالعزیز ملایی پلی و محمد نژاد عبداله اعضای جدید آن بشمار می روند. 

اعضای شورا در جلسه ابتدایی خود باید هیات رئیسه خود را انتخاب کنند اما انتخاب شهردار  بعد از شهر شدن بندرپل از  مهم ترین تصمیمات این دوره شورای اسلامی شهر میباشد و انشاء الله با انتخاب فرد شایسته به عنوان شهردار چهره زیبایی از این شهر بندری را به تمام کشور نشان دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد